שני הרוגים ופצועה אנוש בפיגוע ירי באזור התעשייה ברקן; נמשך מצוד אחר המחבל

קובי פינקלר 1 Comment on שני הרוגים ופצועה אנוש בפיגוע ירי באזור התעשייה ברקן; נמשך מצוד אחר המחבל

צעיר פלסטיני בן 23 ירה למוות בשני עובדים באזור התעשייה ברקן ופצע אשה נוספת באורח קשה • יוסי דגן: "מדובר באירוע בטחוני קשה מאוד"

צילום: איחוד הצלה
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צעיר פלסטיני נכנס לקומת משרדים באזור תעשיה בברקן ופתח באש מרובה סער לעבר העובדים במקום, כוחות רפואה שהגיעו למקום התחילו לטפל ב-2 פצועים קשה ופצוע בינוני, במהלך הטיפול 2 הפצועים קשה נפטרו מפצעיהם והפצוע בינוי התדרדר למצב קשה ופונה לבית חולים, כרגע מתנהל מרדף אחרי היורה, המניע עוד לא ברור.

הפראמדיקים של מד"א דוד ברוכי ונריה תקוע סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו 3 פצועים מירי שוכבים, 2 מהם, גבר ואישה בשנות ה 30 היו מחוסרי הכרה עם פציעות ירי בגופם ואישה כבת 54 הייתה בהכרה מלאה עם פציעות ירי בפלג גופה העליון, הענקנו להם טיפול רפואי ואת האישה בת ה 54 פינינו לבית החולים כשמצבה קשה ויציב."

‏היורה במפעל באזור התעשייה ברקן – פלסטיני בן 23 מהכפר שוויכה ליד טולכרם שעבד במפעל.

רועי סלומון מתנדב זק״א שהגיע מהראשונים לזירה מספר: ״התקבל דיווח במוקד זק"א על אירוע ירי במפעל באיזור התעשייה ברקן, מספר פועלים שנפגעו חלקם במצב קשה. כשהגעתי לזירה ראיתי המולה רבה, שניים מהם גבר ואישה בשנות ה-40 היו במצב אנוש, צוות רפואי שהגיע למקום קבעו את מותם במקום לאחר מאמצי החייאה שכשלו. גברת בת 54 פונתה במצב קשה לביה״ח בלינסון. מצוד נפתח אחר היורה, נבדק חשד לפח״ע. מתנדבי זק״א צוות עמנואל נמצאים ומטפלים בגופות בזירה הקשה".

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון: "מדובר באירוע בטחוני קשה מאוד לצערי. מחבל פתח בירי באחד המשרדים הגדולים של איזור תעשייה ברקן. מדובר באירוע קשה מאוד באיזור שהוא גשר של דו קיום בלב השומרון, יש באיזור תעשייה הזה יותר מ 8000 פועלים, כמחציתם יהודים וכמחציתם ערבים  תושבי הרשות הפלסטינית,  זה האיזור שבו השמאל הקיצוני וה bds מנסים להחרים. אני רואה כאן ערבים ויהודים שיושבים יחד ובוכים. אני רוצה לומר בצורה ברורה.  האירוע הזה קשה אבל אנחנו לעולם לא נשבר. המפעל הציוני בשומרון כמו בכל מקום אחר במדינת ישראל ימשיך בכל הכוח. ובמלוא העוז גם בבניה גם בחינוך וגם בתעשייה זה חלק מהציונות ואנחנו לא נרתע מהרצחנות הנפשעת הזו אנחנו נתחזק ואנחנו חזקים כמו כל עם ישראל. לעולם לא נשבר".



1 תגובות

מיין תגובות